Essenties van Kwaliteit: van papier naar passie
Gezien onze ruim 30-jarige ervaring met kwaliteitszorg geven wij graag advies over het werken aan kwaliteit op een moderne manier. Inzet van tijd en middelen zal cliënten zoveel mogelijk ten goede moeten komen. Bureaucratie gaat ten koste van medewerkerstevredenheid en aandacht voor cliënten. Wij kunnen met u bestaande kwaliteitssystemen doorlichten op zinvolheid en actualisatie. Zo nodig zetten wij nieuwe verfrissende methoden in om de passie in het werk bij medewerkers terug te brengen.
Deze trajecten zijn altijd ‘op maat’ en worden ingezet nadat wij een gezamenlijk beeld hebben van doel en insteek.
Onze trainingen op het gebied van kwaliteit zijn te vinden onder Trainingen Kwaliteit.
Relevante publicaties:
- "Het spel van kwaliteit en zorg", G. Verbeek, Elsevier, 5e druk 2004
- "Is er iemand tegen kwaliteit?", G. Verbeek en H. Hoogma in ZM-magazine nr 3, maart 2008 p18-22 artikel (PDF).
Ander thema: Vraagsturing, juist nu
Ander thema: Zelfmanagement
Ander thema: Tijd voor zorg
Ander thema: Virtuele zorgwerelden
Ander thema: Vrijheid en veiligheid
Ander thema: Zelforganisatie